Uw zorgverzekeraar
Orthodontische zorg valt onder de aanvullende verzekeringen. Wij adviseren u om voorafgaand aan de behandeling bij uw zorgverzekeraar te informeren of, en op welke manier, u verzekerd bent voor een orthodontische behandeling.
Natuurlijk kunt u ook altijd contact met ons opnemen voor advies en meer informatie over de vergoedingen van uw zorgverzekeraar.
Uw privacy
Om er zeker van te zijn dat we zorgvuldig met uw gegevens omgaan, maken wij gebruik van onze privacy- en cookieverklaring.
De betalingsvoorwaarden
Onze visie hierover is helder: wij leveren u een dienst en u betaalt ons hiervoor.
Na elke behandeling krijgt u een factuur per zorgmail toegestuurd.
Wij verwachten dat u het volledige bedrag binnen dertig dagen aan ons overmaakt.
Orthodontische zorg valt onder de aanvullende zorgverzekering. Het kan zijn dat uw zorgverzekeraar (een gedeelte van) de kosten vergoed. Wij raden u aan om, voorafgaand aan de behandeling, bij uw zorgverzekeraar te informeren naar hun vergoeding.
De KNMT-betalingsvoorwaarden
Saskia van ’t Veen is lid van de Koninklijke Nederlandse Maatschappij Tandheelkunde, de KNMT. De KNMT heeft betalingsvoorwaarden voor haar leden opgesteld. U kunt doorklikken om de betalingsvoorwaarden te lezen.
Uw op- en aanmerkingen
Wij, Saskia van ’t Veen en haar teamleden, doen onze uiterste best om u tevreden te stellen. Daarom zijn we altijd benieuwd naar uw op- en aanmerkingen, zowel de positieve als de negatieve. Uw feedback is heel waardevol voor ons en helpt ons verder om de kwaliteit van onze zorg continu te verbeteren. Het kan altijd gebeuren dat u vindt, om wat voor reden dan ook, dat u niet goed door ons wordt behandeld. Wij waarderen het enorm als u dit in een vroeg stadium aan ons vertelt. Dan kunnen we samen naar een oplossing zoeken.
Onze interne klachtenregeling
Wij verzamelen feedback van onze cliënten op drie manieren:
Anoniem
In de wachtkamer vindt u een ‘goed-idee-formulier’. Een gemakkelijke manier om anoniem uw mening bij ons achter te laten.
Mondeling of telefonisch tijdens het werk
Als eerste proberen wij uw klacht natuurlijk zo snel mogelijk op te lossen. Op- en aanmerkingen die u ons vertelt, worden ook schriftelijk vastgelegd. Dit bespreken wij in ons periodieke werkoverleg zodat het gehele team ervan kan leren.
Meedoen aan onze tevredenheidsonderzoeken
De derde mogelijkheid om uw mening naar voren te brengen is door mee te doen aan ons periodiek clienttevredenheidsonderzoek.
Uw mening telt
We willen graag weten of en hoe we onze service naar onze cliënten toe kunnen verbeteren. Uw mening is waardevol voor ons. In de wachtkamer vindt u een ‘goed-idee-formulier’, een gemakkelijke manier om uw ideeën, op- of aanmerkingen bij ons achter te laten.
De KNMT-klachtenregeling
Mocht u vinden dat uw op- of aanmerkingen niet serieus genomen zijn, dan heeft u de mogelijkheid om contact op te nemen met de beroepsvereniging van de orthodontist. Saskia van ’t Veen is lid van de Nederlandse Maatschappij Tandheelkunde, de KNMT. Zij hebben een klachtenregeling voor leden opgesteld. U kunt de KNMT op de hoogte brengen van uw onvrede. De KNMT kan tussen u en ons bemiddelen over uw vragen en verzoeken.
Klik op de link voor meer informatie over de klachtenregeling van de KNMT.
Vragen?
Neem gerust even contact met ons op als u vragen heeft of meer informatie wilt.